بالاترینشده مکانی برای خندیدن نه سیاست،دوستانی که رضا پهلوی را ب

واقعا جالب است،به جای این که به تمسخر آقایان حاکم در ایران بپردازید زوم کردید بر روی شخصیت فردی که حتی خودش میگوید مرا شاهزاده صدا نکنید؟فردی که بر خلاف آقایون تحصیل کرده است و به جز حرف های منطقی چیزی از اون نشنیده ام،من طرفدار پهلوی ها نیستم و اگر روزی این نظام عوض شد به نظام شاهنشاهی رای نخواهم داد،چون دستم بازتر است و این بار شاهنشاهی آری یا خیر نیست،و این رو هم خوب میدونم رضا پهلوی به هر میزان شخصیت مناسبی حتی برای رییس جمهوری داشته باشد عده ی زیادی به خاطر پسوند پهلوی او به او رایی نخواهند داد،شاید به خاطر ترس از تکرار گذشته،دوستانی که رضا پهلوی رو به تمسخر میگیرند یادشان رفته پدر این فرد و پدربزرگش چه خدمت ارزنده ای برای این مملکت انجام داده اند،هر روز یک موردش را در بالاترین می خوانید،تعذیه رایگان و.....شکی نیست که هر حکومتی بدی هایی دارد و شکی نیست که پهلوی ها مشکلاتی هم داشتند و کم هم نبوده اما آن ها را با نظام اسلامی مقایسه کنید یا حتی با قاجار قبل از آن به چه نتیجه ای می رسید؟

بازهم میگویم من نه سلطنت طلب هستم و نه خواهان سلطنت و نه علاقه ای دارم قدمی به سمت عقب بردارم،اما آقایان موسوی و کروبی هم گذشته ی خوبی نداشتند،و این افراد با آزادی های محمدوی گکه در نظام به دست اوردند توانستند امروز در قلب مردم جای کنندفبه راستی شاید اگه رضا پهلوی .هم این شرایط را داشت و یا خیلی های دیگر می تواستند خیلی بیشتر در قلب مردم جای کنند،شما از آیت الله دستغیب یا کروبی و موسوی که مرتب از امامی که ما رو به این روز انداخت با نیکی یاد می کنند اسم می برید،اما به تمسخر چنین فردی می پردازید؟

یادتان رفته 6 سال پیش کروبی را به خاطر قول 50 هزار تومان ماهانه اش تمسخر میکرید و برایش جوک می ساختید؟

با این چک ها مشکلات ایران حل نمیشود و با این افراط و تفریط گری ها.

نظرات 2 + ارسال نظر
مانى سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ق.ظ

درست میگید مسخره کردن کار خوبى نیست... در یک مورد با شما موافقم ایشون ولیهد نیستند دیگه ایشون تاج گزارى کردند و شاه هستند فقط مسخره است که ایشون پادشاه جاى هستند که حکومتش شاهنشاهى نیست. و مسخره تر اینه که ایشون موافق مشروطه شاهنشاهى هستند یعنى از مقام خودشون نمى خوان کوتاه بیاند. یک مورد مسخره تر این که ایشون حاضر نیستند قبول کنند پدرشون اشتباه کرده و میگن بهش دلسوزى خوب معلوم نیست خود ایشون هم به خاطر دلسوزى چه کارهاى قرار بکنند. یکى از مسخره ترین نظر ایشون اینه که جامعه ى ما به پدر نیاز داره. ایشون خودشون رو پدر جامعه میدونند.

دوستدار سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ق.ظ

دوست گرامی من، گمانم که جوانی و دوران پهلوی دوم را به جان نچشیده ای. این جانیان که امروز بر ایران زمین ترکتازی میکنند از ان رو در سال ۵۷ بر سکان شورش مردم دست انداختند که محمد رضای ابله همه روشنفکران و دوستداران این سرزمین را یکایک در خفقان مطلق نگاه داشته بود مگر ملایان را. یا نمیدانی چه میگویی یا زشتخویی بی همتای این دد منشان شاه را در دیدگانت چشمنواز می نمایاند. هر چه رضا خان این تفاله های پس ماندگی سده های شکست فرهنگی ایران را خوب شناخت، فرزند بزدل بیخردش از ترس کمونیزم و لیبرالیسم به زیر بال خود گرفت. جای دفاع ندارد دوست من... از جانی خرد در برابر جانی کلان جای دادخواهی نیست.

پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد